20 Temmuz 2012 Cuma

sana anne diyebilirmiyimm


Meleklerle yaşamak isimli bir kitap okumaya başladım.
Arkadaşım önerdi.
Babamın vefat ettiği günlerde..40 gündü.. balkona bir martı tüyü düşmüştü.
Annemin vefatında ise hayatımdaki ikinci tüy yoluma çıktı.
İkisini de yanyana bir kitabın arasına koydum.
Anne ve babamdan bir işaret saydım.
Ağabeyime dedim ki- hem öksüz hem yetim kaldım
-sana babacığım diyebilirmiyim.
-tabi kardeşim de tabii.
-abiciğim sana anneciğim de diyebilirmiyim???
-Hadi be!! 
:(( artık annem de yok. 
Aslında yok dememeliyim.
Okadar çok birlikte vakit geçirdik ve birbirimizi tanıdık ki..
Annemi de babamı da ruhum ve kalbimde taşıyorum.
Allah oğluma sevdiklerime ve bana sağlıklı uzun ömürler versin.
Meleklerle yaşamak isimli kitabı okumak bana iyi geldi.
Arkadaşım iyiki önermiş.

7 yorum:

  1. Ben meleklerle yaşamanın nasıl bir duygu olduğunu çok iyi biliyorum. Çünkü seni tanıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Sözün bittiği yer !.. Mekanları cennet olsun tüm ölmüşlerimizin Dilekciğim...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Vildancığım.
    Allah razı olsun Sezerciğim.
    İyiki varsınız. :)

    YanıtlaSil
  4. İkisi de nurlar içinde yatsın. Ne mutlu ki sana rahat bir vicdan ve iç huzuru bırakıp gittiler...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Hüznün Tadı. Haklısın. Allah herkese nasip etsin. :)

    YanıtlaSil
  6. Maalesef bu yazıyı yazan dostca99 u da kaybettik. Rahmet olsun canlarına. :(

    YanıtlaSil