20 Nisan 2008 Pazar

BAŞ UCUMA KOYDUM

Bugun kendimi yalnız hissettim cok. Kızımın dikkatini çekmiş.
-Ne düşünüyorsun annecigim dedi.
-bilmem..bir şey düşünmüyordum. ama değişik bir ruh hali var üzerimde. Mahzunluk var.
Kendimi terkedilmiş gibi hissediyorum. dedim.
Kızım bana sarıldı. Eskilerden yenilerden konuştuk. Evin en küçüğü idim. Babam beni cok severdi. Hep omuzunda taşırdı. Küçücüktüm hatırlıyorum abilerim de beni maskot gibi her gittikleri yere götürürlerdi. Ama şımarmazdım. cin gibi sevimli imişim. Çok sevgiyle büyüdüm..
- insan yedisinde neyse 70 imde de o imiş :) yine mutlu olumlu ve şakacısın :))
-ne 70 i.. cık..cık.. 85. :))
- aa..anneciğim bu ne.? çekmecende portakal var küflenmiş???
- evet ben koydum..deney için .. ne kadar zamanda küflenecek için
- yaa...??? :))))))
Gülüştük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder