21 Kasım 2009 Cumartesi

Annemin Anlatısı

Bu gece bana bir şey oldu. Herkes yattıktan sonra ben yatagıma oturmuştum.
Odam bana garip geldi. Garipliğin ne olduğunu bir türlü anlayamıyordum.
Ama odam sanki odam gibi değildi. Kızıma seslendim. Duymadı. Odamdan çıktım.
Koridor da garipti. Kızım yanıma geldi. Hayretle bakıyordum her yere.
- Biz nerdeyiz..burası neresi.
Kızım gülerek beni yatağıma götürdü. Sen şimdi uyu sabah ben sana anlatacağım dedi.
- aa...hayret.. burası bizim evimizmi.. ama bir garip
Kızım beni yatırdı birazda su içirdi. Kendisi de gitti yattı. Uyuyamadım tekrar oturdum.
Tamam eşyalar benim eşyalarım ama oda başka. Galiba oğlumun evindeyiz. Bana sormadan neden eşyalarımı oğlumun evine taşıyorlar ki.
Canım sıkıldı bu duruma. İnsan bir danışır.
Kızım yine uyandı yanıma geldi. Kızdım söylendim.
Ne kadar sakin duruyor ben söylendikçe.. hatta gülümsüyor.
Anladım ki ben rüya görmüşüm ..etkisinden kurtulamamışım. Uyursam düzelirmişim.
Yine yattık uyumaya.. kızım da kendi odasına gitti.
Uyumadım kalktım diger odalara bakmaya gittim. Heryer değişik..bizim yazlık evimiz böyle değilki..kızım da geldi.
-Anneciğim burası yazlık ev değil.. kışlık evimize geldik artık.
Hani sabahları cam kenarlarına kuşlara ekmek kırıntıları koyuyoruz ya. Dedi.
Tamam şimdi anlaşıldı. Anladım yerleşti aklıma. Güldüm şaşırdım kendi kendime.
Artık yatıp uyuyabilirim.
Ama yine uyuyamadım yine kalkıp dolaştım..
kızım da benimle sabaha kadar dolaştı..
konuştuk..
yattık kalktık..
dolaştık..konuştuk :)

2 yorum:

  1. Yazdıklarınızı ilgiyle okuyorum. Hüzünlü hatıralar uyandırıyor bende. Lütfen devam edin yazmaya.
    Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  2. Tamam kübracığım .. yazacagım. Aama seni çok etkilerse okuma emi. Dün bir film seyrettim. Pandoranın kutusu. Bu konuyu işliyordu. biraz acımasız anlatmış ama yine de şekerdi. Sevimsizleştirmemiş.
    Sevgi sağlık ve huzurla kal sevgili kardeşim

    YanıtlaSil