24 Kasım 2009 Salı

Bugünlerde Asabiyim(Babamın anlatısı)

Bugünlerde asabiyim biraz :(
Yaşlı ve huysuzum.
Pencereye bir kedi dadandı. Ben onu orada barındırmazdım ya..
ama baktım o da benim gibi yaşlı.
Feleğin cok çemberinden geçmiş ..tecrübeli ve akıllı.
Hadi dedim kalsın. Bu dünyada ikimize de bol bol yer var.
Kızım her sabah besliyor..o da doyar doymaz gidiyor.
Kızıma yardımcı olmak istedim.
Dün sabah camı açtım. bir kaşık yogurt vereceğim.
eline koluma sürünüyor.. miyavlıyor.. bedeninin yarısı camdan içerde..
Hiç hoşlanmadım. Elimdeki kaşığı tak diye kafasına vurdum.
Fazlaca vurmuşum. Kaçtı gitti. Yogurtlar sağa sola saçıldı. kaşık kedilendi.
Hey Allahım dedim. Hani kediyi doyuracaktım
*
Sabah kızım markete gitti erkenden .
Ben de hanımımı tatlı dillerle uyandırayım istedim.
güzel uyanırsa gününü güzel tamamlıyor çünkü.
Gözlerini aralayınca gülümsedi.
- Kız nerde? dedi
- markete gitti. dedim
- artık hiç gelmeyecekmi bugün?
- kızımız ölmedi markete gitti.
- nasıl şey söylüyorsun öyle töğbe de.
- artık hiç gelmeyecek mi ne demek.
- oyle demedim.
- dedin
- töğbe de.
-demiycem sen de.
- ben uyuyacağım daha
O sırada kız geldi marketten bizi sevindirmek için simit almış.
evde daha sabahtan sinir bozukluğu.
Hani ben hanımımı güzelliklerle uyandıracaktım ya..
Hey Allahım..Daha günaydın bile diyemeden nasıl oldu bu?

Neyseki eşim dargınlığı sevmez..ben de uzatmayı sevmem..
Barıştık koklaştık ..kolkola girip güne başladık.
Kızı da üzdük ama bu arada.

Asabiyim bugünlerde..Çok asabi. Yaşlandım da ondan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder