25 Mart 2010 Perşembe

Bugün kızım beni biraz üzdü.
Onca hazırlık yapılacak, anlamıyor,agırdan alıyor.
-Hadi oyalanma çabuk ol dedim.. yüzüme bakıyor anlamamış gibi.
Neyse o anlayana kadar ben ellerimi yıkayıp işe girişeyim.
-tamam kızım ben hazirim. Başlıyalım. Nerde o?
_ne nerde anneciğim ne yapacağız
-İşte biliyorsun..anlasana.. orda..kızım neden bilmiyorsun..söylesene işte.. neydi.
_Anneciğim galiba sen rüya gördün.
-Bak şimdi..sanki ben bilmiyorum..rüyaymış mış..hadi çekil
_Evimizdeyiz. Gece uyuyoruz. Daha sabah olmadı. :) (gülümseyerek ve gayet yumşak söyledi)
-Aaaa...aaaa....aaa..??!!! haaa....hııııııı....hayret!!!
-Hadi biraz su iç..rahat ol..ben burdayım..güzelllce uyu. Uyanınca sabah çook güzel bir kahvaltı hazırlayacagım size.
-sen de bizle yiyeceksin ama :(
-Yemezmiyimm :)) iyi gecelerrr :)))
Üzüyoruz bu kızı..yoruyoruz da. İyiki varmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder