26 Mart 2010 Cuma

Yemekten önce

Ellerimi yıkayacakmışım.
Ellerim zaten sudan hiç çıkmıyor ki.
Bunamadım ben daha.
Gelemem ben böyle şeye.
Sabır sabır nereye kadar.
Atiyim kendimi şurdan.. kurtulun benden
_Anneciğim kötü birşey demedim ki. Keşke benim de bir kızım
olsa beni beni yıkasaa..saçımı tarasaa.. güzele yönlendirsee..:))
Biliyorum ellerin temiz ama bir de benim kokulu pembe sabunumla
yıkamazmısın??? :) Güzel kızının hatırı hatırı için??
Bu sabun çok özel..çok güzel kokuyor.
- E hadi ver..hangi sabun o?.. yıkamıştım halbuki.
Sana da bağırdım. Üzüyorum seni. Ama bu hastalık böyle yapıyor.
- yok yok biz anne kızız.. hem bağırışırız..hem sarılırız :) diymi?
gıdı gıdı gıdı...:) kıkır kikir :))
Hadi şimdi yemeğe.. çok güzel şeyler yaptım sana :)).
Ama çok kaçırmak yok:)).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder