12 Ağustos 2010 Perşembe

Annemin anlatısı

Burası kızımın evi. yazlık galiba. sevdim burayı. Ben bu eve vaktiyle gelmiş kalmıştım gibi.
Halsizim çok. Hep uyumak istiyorum. Gözlerimde bir şey var benim.
Göremiyorum. Odaları karıştırıyorum. Nereyi boş bulursam oraya kıvrılıveriyorum.
Kızım beni arayıp bulunca çok gülüyor. Odama götürüyor. Kızım beni bırakmaz. Sahip çıkar.
Kahvaltı ederken tabağımdaki ekmek peynirlere de söylüyorum bunu. Diyorum ki ''ablanız beni bırakmaz sahiplenir.''
Aklıma eşim geliyor soruyorum kızıma ''baban uyandımı?''
Ooo..kahvaltısını bile etti diyor.
kahvaltımı ederken soruyorum ''kızım baban nerde''
Yattı uzandı biraz diyor.
Otururken soruyorum ''kızım baban ne yapıyor''
''Bursada abimlerde ya''
aa..orada ne işi var?
''Yardım ediyor ona''
''Anlamadım ya neyse''
Oyalıyor beni gibi geliyor. Galiba benim adama bir şey oldu.
İçim hiçbir şey istemiyor. Çok yaşlandım aynaya bakınca kendimi tanıyamıyorum artık.
Ben eskiden böylemiydim.
Kızım diyor ki ..
''Aynaya bakarken bana bakar gibi bak. O zaman kendini güzel görürsün.''
Birlikte aynanın karşısında önce çirkinlik yapıyoruz..sonra güzellik yapıyoruz..
sonra da kahkahalarla gülüyoruz.
Neşemiz geliyor. Şarkılar söylüyoruz.
Birlikte kahvaltı ediyoruz.
Ahh..ah..ben gençken...
söylesem öğünüyorum sanırlar diye söylemiyorum.

4 yorum:

  1. Bazen unutuyor olmak güzel galiba Dilek.. Baksana anneciğin eşinin öldüğünü hiç bilmeyecek.. Şimdi söylüyorsun az sonra unutuyor değil mi? Bilmiyorum ki bilse mi iyi bilmese mi? Sen güzel idare ediyorsun Dilek.. Şahanesin vallahi!

    YanıtlaSil
  2. Sağol vildancığım. Esas sen gelince annemin neşesi tavan yapıyor. Ama söylenen herşeyi
    unutuyor nasılsa diye tekrar tekrar belletmeye gerek yok dedim kendimce. Mutlu yaşasın böyle.. üzülmesin.
    Evimizin genç kızı o. Babamdan emanet bize. :)
    Moral verdin bana. İyiki varsın canım. Allah da seni sevindirsin Vildancığım.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Dilek Hanımcığım..Siz ne kadar özel bir insansınız..Ve galiba ben sizi çok seviyorum...Sevgiler..Dilekcan :)

    YanıtlaSil
  4. Sağol Dilekciğim. Sen de öylesin. Çok mutlu oldum. Kalpler karşılıklı. En kısa zamanda görüşmek üzere inşallah.

    YanıtlaSil