3 Mayıs 2011 Salı

enteresan bir gece

Bu gece kaos gecesiydi.
Kızım benim ağzımdan anlatsın da dinleyin.
Gündüz uyumamıştım.
Yardımcım iyi bakıyor bana. Ne istesem veriyor, pişiriyor, yediriyor.
Zaten tatlıyı çok seviyorum. Kırmıyor beni. Kızım gibi değil.. Evde bal var muz var pekmez var.
Kızım gelince O gitsin istemiyorum.
Gece uyuyamadım bir türlü. Kızımı da uyutmadım. Enteresan bir şey oldu bana.
Kızım yorganımı örttü.. ben beş dk. sonra ayağa kalkmışım. Yine kızım ikna edip yatırdı ama
Ben yine beş dk. sonra ayakta idim.
_anneciğim hadi yat uyu artık.
_Duyamıyorum ne dedim.
_uyu diyorum
_e uyurum ne var bunda.
_Benim bile kalbim ağrıdı..sen daha da yoruldun Artık dolaşma.
_Canım sen istiyorsan uyu. Bana bağlı değilsin. Canım isteyince uyurum.
_Öyle değil işte.  sen uyuki.. ben de yatayım.
_Ne diyorsun. Duyamıyorum. Ağzında geveliyorsun anlamıyorum.
....UYUUUUU!!!! offf...kalbim''!! Vicdanım!! Bitiklik duygusu :(
Küsük küsük yatış :(

5 dk. sonra ayaktayız.. bazen de bir dk. sonra ayaktayız.
_Ne oldu. böyle üşürsün bak çıkma yorgandan..sabah olmadı.
_Tuhaf bir hal var üzerimde..ben yatıyorum ama aslında odada dolaşıyorum.
Kendimi orda burda şurda görüyorum.
_HHımmm..tansiyona bakalım dur. (hafif tırsık)
17 - 10 çıktı Aman Allahım bu ne.
Bir de bena bakayım hemen. 16 - 9.5 Fecaat.
Hemen ılık bir süt ve ilaçlar alınır.
_Sabaha karşı uyudum. ama kızım yine uyumamış.
_Bana anlatmıyor. Güzel güzel anlatsa anlayacağım.
Duyamıyorum kelimeleri ağzını  içinde geveliyor.
Şimdi yine gece olmuş. Yatırdı beni ama uykum yok.
Yattığım yerden şarkılar söylüyorum. Mutluyum.
Kızımı da uykusuz bırakıyorum ama o yatsın.. mecbur değil.
Ben herşeyimi kendim halledebilirim.
E zaten hep ben yapmazmıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder