3 Ekim 2011 Pazartesi

BENİ AÇ MI YATIRIYORSUN

Artık uyanması lazım. Kahvaltı edecek ve ilaç alacak.
-Günaydın kraliçe mürim.
-aa..sen geldinmi. Ne zaman geldin.
Oysa ben hep evdeyim. Nerden geldiğimi düşünüyordu acaba. Sanırım evimizin ayrı olduğu eski yıllardaydı.
*
-Hadi bakalım yemeklerimizi yedik,  ilaçlarımızı aldık, dişlerimizi temizledik..biraz da istirahat edelim mi.
-Aaa..ne yedim ki?
-Gerekli herşeyi yedik çok güzel.
-Yok canım şu kadarcık bir şeydi o. Doyulurmu. Kandırma beni. (sinirlenince kelimeler güzel dökülüyor).
*
-Aa.. niye hemen kalktın..dur şalını sırtına al üşüme.
-ben ben.. bilemedim..oraya topladım..hani söyleyiver..neydi o.. (acaba ne-sanırım rüya gördü)
-Boşver bu saatte anneciğim. Rahat ol ben yaparım.
-hah yaparsın değilmi. sağol yavrum..allah razı olsun senden.
-Senden de anneciğim..iyi geceler.
*
-gel..bir şey var..
-Söyle annem işte yanına oturdum.
-bak şimdi..bunu..sen..unuttum..hah. (sıkıntı içinde kelimeler aklına gelmiyor).
İşi şakaya vuruyorum şarkılı bir dilde döktürüyorum.
# boşver derdi # boşver kasaveti#söyle bana sevdiğiiniii..#
Hemen şarkılı cevabı yetişiyor.
#söylerim sana sevdiğimii# hem de pek çok sevdiğimii#
Sazlı sözlü daha güzel anlaşıyoruz galiba annemle.
Geçen gün birlikte bir şarkının sonunu uzattık.
Annemin nefesi daha kuvvetli çıktı valla.
Anladım ki benden geçmiş.
Bunda bir yanlışlık var ama anlamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder