28 Ekim 2010 Perşembe

HER DERDE DEVA KAHVALTISI


İşte buda annemin her derde deva kahvaltısı. İştahı olmadığı zaman bunu yapıyorum gnam gnam iştahla yiyor canım benim. İçinde neler mi var? Neler yokki..domates,zeytinyağı, sütle ıslatılmış ekmek lokmaları, kekik, şeftali reçeli, avokado lokmaları, yoğurt. herşey yumşak yiyimi kolay. Aman zeytinyağını ihmal etmeyin. Aa..yanına bir bardak sütü unutmuşum.
Biliyorun bu abartı oldu. Herzaman değil bazan da sütle bisküvit yiyor. Bu günlerde aralarda mineralli meyveli bebek maması yapıp içine az muz da ilave ediyorum. Seviyor.
Paylaşmak istedim. Sevgiler.

2 yorum:

  1. Hey, ben bu tabağı çok iyi tanıyorum. Dilek bir şey itraf edeceğim. Bir sabah sana uğramıştım. Kapıyı anneciğin açtı. Sen yoktun. Biraz muhabbet etmek maksadıyla teyzeyle oturdum. Bilirsin bayılırız birbirimize..Ne şarkılar söyleriz.. Papatya gibisin beyaz ve inceee diye.. Dans ederiz hatta.. Ben var ya Dilek, o tabağı gördüm ya sehpanın üstünde. Dayanamadım yedim yaaa.. Hımm.. O vakit söyleyememiştim sana. Her derde deva sahiden.. Tecrübe ettim.
    İlaç gibi gerçekten. İşte itirafımdır. Haberin ola.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. :) ben gülmiyim de kim gülsün şimdi.
    annem de dediki
    -vildan bana kendi elleriyle yedirdi kaşık kaşık.
    benn kimlere inanacağım şimdi.
    afiyet olsun artık kim yedi ise..
    papatya gibi zarif ve ince kalsın kim yemedi ise. :)
    sevgiler güzel kardesim. O gün iyiki uğramışsın. Yoksa annemi kimbilir nerelerde bulurduk.

    YanıtlaSil